دیکشنری صوتی لغات انگلیسی کنکوری

دیکشنری صوتی لغات انگلیسی کنکوری 

کاری از محمد قاسمی 

با توجه به این که تمامی استادان درس زبان مایل هستند که مطالب را به سبک انگلیسی به انگلیسی به دانش آموزان آموزش دهند و روش صحیح و تایید شده ی تمام این اساتید این روش است ، بر آن شدم که با اندک علمی که دارم تمام لغات درون کتب زبان دبیرستان که مترادف و متضاد هایشان نیز در خود کتاب های درسی است را آماده کنم و برای کنکور در اختیار شما عزیزان قرار دهم

بیشتر تست های کنکور درس زبان از لغات هستند و طراح کنکور میل کمتری به طرح از گرامر دارد و معمولاً اگر کسی دایره ی لغاتش خوب باشد در زبان کنکور درصد خوب را کسب می کند و در نتیجه ی کنکورش درخشان تر ظاهر می شود

مجموعه ی کنکوری زیر را به تنهایی گردآوری کردم و تمام سعیم را کردم که لغاتی خارج از کتب درسی و کنکور را ارائه نکنم و زمان بسیاری را برای ساختن آن صرف کردم تا شما کنکوری های عزیز یک مرجع مناسب برای لغات نیز داشته باشید

فایل صوتی این دیکشنری نیز با چندین دفعه تکرار لغت به همراه معنی فارسی آن به طور ضمیمه برای دانلود گذاشته شده تا در یادگیری بهتر لغات کتب درسی و کنکور به شما یاری دهد

 

حجم : 36 مگابایت
فرمت : .zip
رمز : www.konkur.in

نظرات شما عزیزان:

سیدمهدی نقیب
ساعت14:05---9 خرداد 1394
سلام
خوبی؟
وبلاگ جالبی داری!
تا حالا اومدی به وبلاگم و پستامو خوندی؟مخصوصا پست اول؟
به نظرت چطوره؟ازشون استفاده کردی؟حتی امتحانش نکردی؟به نظرت امتحانش ضرر داره برات؟
و در آخر...
اگر دوست داشتی بگو تا تبادل لینک کنیم!!!
منتظر نظرت توی وبلاگهام هستم!
http://seyedlover71.mihanblog.com
http://seyedlover71.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: